Webáruház készítés és a facebook
A webáruház készítés során az is fontos szerepet kell kapjon, hogy az elkészített weboldalt kötelező módon meg kell jeleníteni közösségi oldalakon, elsősorban a facebookon. De félreértés ne essen, a kettő nem zárja ki egymást, tehát nemcsak a facebookon kell értékesíteni a termékeinket, szolgáltatásainkat, hanem éppen az a lényeg, hogy a weboldal szorosan összekapcsolódik a közösségi oldallal. Napjainkban az emberek az életük egy részét a közösségi oldalakon töltik, ott történik a nézelődés, keresgélés, kutakodás, véleményezés, de már azt lehet mondani, hogy a vásárlás is. Ezért is fontos, hogy weboldalunk megjelenjen ezeken az oldalakon is.
Ám egy jól elkészített weboladlon több funkció áll rendelkezésünkre, például elhelyezhetünk termék ajánlatokat, időszakos akciókat állíthatunk be, nyomon követhetjük ügyfeleinket a vásárlás során, hogy hol akadnak el, melyek azok a termékek, amelyeket gyakran keresik fel. A webáruház készítés során több ilyen funkciót ajánlott beállítani a hatékonyság érdekében. A facebook tehát teret ad weboldalunk reklámozásának, egy adott pontig ingyen és bérmentve pakolhatjuk fel termékeinket, szolgáltatásainkat, a blogban megjelent új cikkeinket is megoszthatjuk. A webáruház készítés során ez a lehetőség nem szabad megtévesszen, hiszen egy eszközként kell felfogni a facebookot a weboldal marketing stratégiájának kialakításában. És ha már gyakorlatilag, akinek nincs facebook profilja nem is létezik, akkor használjuk ki a lehetőséget és bővítsük a célközönséget.